anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Sunday, June 26, 2011

work and work

assalamualaikum..
hari ni 26.06.2011
korang tau pe yg ada dgn tarikh ne?
ala korang xtau kan..kan...
hehe hari ne adalah hari ulangtahun kelahiran my dad yg tecayunk...
dah 59 tahun...masa berlalu cepat..next year da 60 tahun..
insyaAllah sbg anak saya mendoakan semoga abahku dipanjangkan umur, sehat sentiasa dan rezeki kami sekeluarga sentiasa melimpah ruah..amin..InsyaAllah..
xde spesel sgt pun hari ne xmacam tahun lepas n lepasnye hanya beli kek dan sambut ala kadar je



sbbnye org kat umah skg tak ramai..
mak yang kat Tawau pun xdapat balik hujung minggu ( yg len pulak dah p merayau )
mentang-mentang lah kat Sabah skg meriah dgn Jom Heboh...
saya pulak dgn mood malas lebih berminat bersantai di rumah melayan anak buah baru..
hihi nice gurl kan i ne!teeeet sangat mengada!


ok..tukar topik la...
esok kan...erm esok bersamaan dgn hari isnin kan..
bermula minggu baru
esok saya ada temuduga kerja..
wah!kerja...semangat pula nak kerja kan skg
hihi temuduga sbg pembantu taska..hmm
oklah tu kan..tapi rumit juga nak menjaga budak-budak
harap temuduga berjalan lancar + diterima terus..
doakan saya ye..ok..chow and papaii....anneyong!

I like you the best