anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Saturday, June 11, 2011

done bebeh!

assalamualaikum.
cuti sekolah tuk bebudak skolah dah pun berakhir..
esok lusa dah stat skolah balek..haha padan muke!;p
aku merdeka dah..hihi
tapi bila cuti sekolah je betempek keje di bagi kat aku tuk di buat..
mau tak nye sebok kne suh cek paper exam bebudak sekolah...
ayoyoyo..dah jadi keje tetap asal je cuti bermula
dah sah-sah abang aku yg dok mengajar di Tawau sna bek ati bagi keje nie
dia cikgu tapi tak pulak nak cek..aku jugaaa...hmm...

sian nie la keje jadi penganggur...
haha..kertas exam bukan alang-alang lau sekeping dua takpe
nie sampai 1-3 kelas
tambah lagi dgn tiap-tiap kelas nyer paper..
cam nak hentak je kepala nie kat dinding...
perah otak la sangat nak memeriksa...hadoyaaaiii


tau-tau jela fikiran budak2 yg baru nak matang menjawab paper
macam2 ragam, jawapan yg ditulis..tahan hati jela..
nak di ringkas kan..membuat aku %#$@#!&! hahahaha
tapi alhamdulillah..siap juga akhirnyaa..
walaupun hmpir seminggu tak bersentuh takde hati nak cek sebab demam
hah!ambik mu...sampai demam gara-gara periksa kertas jak..haha
ble dah nie kan jadi pemeriksa peperiksaan bertauliah..hihi
pasnie nak claim dgn abang aku duit gaji..nyiahaha

berkeringat jugak nak menghabihkan kertas-kertas yg xpenting nie..



zoom sekolah nie..


it's done now!dah siap packing dalam kotak lagi


aku bley dah berehat puas..hahaa papaii exam paper..

I like you the best