Skip to main content

kembali menyengat

halo hallo...
assalamualaikum...
sht ke??
aku kat sini still lagi berperang dgn flu + fever..
aiyaaaa..sgt degil benda yg xb'kaitan nie nak hilang dr bdn
hmm...harap esok-esok baiklah sakit nie

ok..tgk balik tajuk entry
kembali menyengat??
apakah itu??
apa yang menyengat dan siapa yang disengat??
hihi...mseti tak faham kan..
takde nye aku nak disengat oleh tebuan ke binatang yg suka menyengat2 nie


sebenarnya aku kembali disengat oleh band indie fvrt aku yg agak lama aku tak stalk
Paramore...yeaahh Paramore...
cian agak lupa dah dgn dorang nie
pe tak nye asyik ngn Kpop je kan..hihi

tapi aku still keep in touch dgn band nie
still ambik tau perkmbangan dorang
walaupun skrg dah ber3 dari ber5 sebelum nie
dorang still menyengat..ok nak tanye knal ke dgn Paramore??
dah wat entry special sal dorang sblm ne
nak tau rajin2 la view previous entry..hihi
tak pun wat kenal je
agak sedih la sebab ahli tak sama mcm dulu...lg suka tgk dorang berlima
pe pun Hayley Williams u still rocks bebeh!hahaha
baru2 nie bersamaan 03.06.2011 dorang dah relase latest single called Monster...
arghh..suke dgn lagu tu..meaning of the lyrics cam ada menyangkut je dgn ahli yg lama..haha
(hrp korang lyn juga la bebelan aku kali nie)

nak dgr lagu baru dorang??
jom dengar nie

PARAMORE - MONSTER



sape blogger kat sini yg minat juga dgn Paramore??jom kongsi dgn aku..
sharing is caring maa....
hihi...chow cincii....


nak sambung rehat blk..haha

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...