anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Wednesday, April 6, 2011

hari mendebarkan sdh berlalu..

salam korang...
yaheeei..
bersesuaian ngn tajuk yg agak suam-suam nie...
hmm..entry sblm nie aku da gtaw kn aku terpilih tuk interview jd guru KAFA..
dan hari tu da berakhir..(kelmarin)


hmm...neves giler-giler dowh nk dtg temuduga tu
mestila..seumur idup (nk msok 20thn) aku merasa pertama kali p temuduga
hahaha..agak simpati kan?

perasaan takut-takut smpai nk terkucil, nk terbuang air kecil mmg azali da mula kntrol diri aku..
dlm kereta otw nk p tmpat yg dituju peergh!bkn men g mggigil..
awal pagi da kuar rumah...
thanks to my appa sbb sudi antarkan anaknye yg penakut nie..hahha

around 7.30 da sampai kt putrajaya (bkn putrajaya kt KL tu ye)
nie kt SABAH mali..hee
tgk ramai jg yg da smpai..
hmm..tgk calon-calon yg len mmg mantap la!
kebanyakan dr sekolah aliran agama, yg dr muka pn da ble agak layak sgt klau dpt..
banding ngn aku nie..
mmg aku pn dr sekolah aliran agama jg..
tp setengah jln je..pastu menyimpang g jln len(jgn fkr bkn2 pulak) pndh sekolah len je


jumpa jg bebudak junior aku mse kt Top1 dulu (nme femes skula dulu)
tp wat tak knl je..haha nakal kan!
awal pagi mula kul8 aku ngn calon-calon len disuruh masuk ke bilik khas tuk ujian bertulis
hah!ambik mu..siap ujian lg cm nk ambik exam gtu...
soalan pn bkn calang-calang byk bhagian..
mane ng bhgian tajwid sirah, akhlak, bahasa arab.
tgn da mula xtentu arah menulis dah tu dlm tulisan jawi..nasib mc ble tulis lg xlupa tulisan keramat tu


pas ujian bertulis menunggu lg tuk ujian shafawi..
aku dah mula risau!aku taw aku xkan dpt membaca memandangkan aku dlm keadaan 'BERCUTI'
hmm...gelabah sgt..tunggu dan tunggu tp giliran xsampai lg smpai msa rehat..
perut dan da menyanyi mcm2 lagu..
aku dah la jln alone je xde kwn..hmm merayau la mencari makanan kt kntin pejabat..
kdg2 borink jugak jln xberteman ni,,hehe (maaf la tuk bdk kicik xdpt stay kiut sma2)

ujian mula blk dlm jam 2..
giliran aku dipanggil pulak jam 3...hmm hmpir 1 jam lg menunggu..
pulak tu jd orang kedua terakhir dipanggil..sedih jg.. :(
masuk je dlm bilik tu disuruh baca ayat yg dah tersedia..dgn muka yg minta smpati bgtw keadaan xmengizinkan tuk baca ayat tu..
disuruh pulak berzanji..ayat len tuk dibaca..hmm yg nie agak hancuuuus
sbbnya aku xyakin dgn bacaan blk2 kene tegur..malu!
dah abis baca mcm2 lg disoal..tntg jukum tajwid, doa qunut,doa iftith..adoyaiii
yg len2 agak cun da..bab hukum tajwid yg aku lemah byk yg xdpt jwb..aku frust!!!!
aku mengaku byk yg aku dah mulai lupa..tntg ilmu agama nie...
abis ujian aku redha je kptsn yg aku bakal dapat..
tawakal je..
lau ada rezeki xkan ke mana kan kengkawan...^_^

I like you the best