anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Thursday, April 14, 2011

dah melopas.......adoyaii....!!

korang korang....
nak tau sumtink???hayati tajuk nun kt atas tu...rase2 kenape tu ek?nak tau???
(ce cite) smbil tgn liuk melentok da..hahaha
okeh...aku cite ek...


erm....lau perasan entry sblm nie aku ada gtau kan bout someone yg aku admire kt fb...
ala yg tnye kt korang ptut tegor ke tak...yg tu laaa...
lau nak tau sile la carik dan bace ye....^___^
ermm...beberapa ari yg lalu tetibe tgerak ati eden nk melawat profile si DIA...
padahal lau on9 mesti skodeng...tetibe jd private stalker pulak dowh...
n i'm really SHOCK!! sebabnyaaa...
aku da TERnampak status si DIA skrg.... IN RELATIONSHIP.....!!


da berpunya ghupenye.....cek punye cek DIA baru je nek kapal ngn tuut dye tu...........
huuu.....punah harapan ku...aheeeii!!len mcm je ayat kan.......


dah namanya pun aku admire kt dye..
tu la yg dikatakan melepas dah..hmmm cian kat aku kan.........
sbnrnye bru e nk confess kt DIA yg taman kat ati aku nie dah mula berbunga sbb DIA...
tp bunga-bunga xsempat kembang mekar dah layu pulak pun sbb DIA...
tersangat la sayu hati ku ini....adoyaiii...ayat org tingtong dah nie...
tp nasib jgk blm lg mengaku lau tak aku sndiri jgk yg malu..(sengih gedik + wat muka seposen)

frust taw!ekcely kan dah 2 kali aku kene bnda2 mcm nie...
story yg dulu pn lbh kurg je...
org yg aku tangkap cintan akhirnye TERKANTOI jg relationship dorg kt fb...pun aku sndiri jgk yg cek..
kesian tak??kan..kan..hahahaha...ketawa tuk diri sendiri...
nasib engko la Mai.................

I like you the best