anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Wednesday, May 18, 2011

..selamat sampai..

assalamualaikum w.b.t
hehe (salam penuh kali nie)
syukur alhamdulillah...akhirnya family yg berada di tanah suci Mekkah sdh selamat sampai ke tnh air
pd 15.05.11 yg lalu (flight mlm jd xsempat ikut ambik dorg even airpot dkt jak ngn ruma)
selesai juga menunaikan ibadah dorang..walaupun sekejap tp syukur lah kan nak!!
hehehe...aku mmg menunggu nie kdtgn dorg ke rumah...


akhirnya dtg juga..
sbbnya aku nak menagih ole2 yg kezen aku dah janjikan nk bagi,.yaheei..(nmpk sgt nda malu)
ada ku kesah??paduli tah!

thanks la tuk Kak Chiema @ Kaka yg sudi jg belikan something dr sana
nak tau aku dpt pe??hehehehe
ce teke???teke la...hahaa (kerusakan ayat!)
okla aku bgtaw...
aku dapat jubah yg agak unik design nye..dpt keychain 
dan jeng3!!nie hah aku nk tunjuk kt korang benda yg aku sgt2 suka bla di bagi..



stukin baru!!nyiahahaha...sangat2 pink ok!! (tiba2 suka pink)
yg wat aku rasa tertarik nu hah belah kanan tu
ada pula tapak kaki yg kiut miut menapak di sana..hehe

(aku nk bg tgk jg jubah tu tp sgt2 pnjg ssh nk edjas tuk di gmbr)
kerusakan ayat sekali lg..
lgpun blum cuci lg..msh bau2 arab..aku blm berani pakai
takut kang tekena dek panahan bacaan pak2 arab yg menjual..hihi risiko!
esok2 la aku cuci..
hehehe..tu je la kali nie..(siuk eh tidur dgn stukin atu) nyaman!!^___^

I like you the best