anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Saturday, May 7, 2011

kehilangan seseorang yg digelar "TEMAN"

assalamualaikum..
korang dah tau bile baca tajuk di atas kan?korang dah boleh agak pun cite pe aku nak luahkan kali ni
ya..aku kehilangan seorang sahabat yg blh aku gambarkan antara yg terbaik aku pernah kenal
kehilangan untuk selama-lamanya
dia sbnrnya kwn lama aku masa sekolah rendah lagi
cuma bila dah meningkat alam remaja masing2 bawa haluan sendiri
aku ke sekolah menengah lain (agama)
dia pulak ke sekolah menengah yg biasa


tp bila masuk 6 rendah ambik STPM tak sgka ble jumpa dia blk
dan memulakan semula tali persahaban yg terlerai dulu
mmg masa tu aku sgt2 hepi sbb dpt jumpa blk kwn lama
dan mmg hepi menjadi kwn kepada seseorang yg bernama MOHD NAZRUL DEMAN
sntiasa ceria dgn lawak2 yg buat sesiapa yg dekat dgn dia akn jd hepi
(naz, aku rindu dgn lawak2 ko, rindu dgn masa2 kta msuk 6rendah dulu, gila sama2)


aku taw dia seorang yg kuat
even dia sakit dia tak tunjuk kt orang rasa sakit yg dia tanggung
aku rindu nak kacau2 dia kt FB, slalu chat ma dia
KAKAK RYU gelaran yg aku slalu gna lau chat ma dia
(waa...rindunya ngn masa tu) 





kau tetap dlm kenangan kami naz..
semoga roh arwah dicucuri rahmat & ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman dan beramal soleh
amin...Al-Fatihah

I like you the best