Skip to main content

'PEACE CONTEST' by EZAN IDMA

hye korangg....wah! hepi smcm je ayat nie..haa (msty la sbb mse wat entry nie dah kyg giler2 )
sonangnya dlm ati..wakaka..hehehe
akcely uols mse ngah aktif blogwalking..jln2 kowt2 jmpe bf..hehe xla sje nk cuci2 mata tgk blog org tetibe nmpk plak kt 1 blog cik adik nie..
ade kontest!!
wah..ngn pnuh bgganya aku pn trgoda nk ikut..
da mkin kemaruk plak akhir nie nk join kontest (ayat tingtong)
and aku rse kontest nie best semacam jd nk la ikut kn :p

~ baner contest ~

nk join klik sini tekan je
peace kontest....emm syiok ke??sesaje nk cbe nsib kn...
n aku pn mmg giler bgmbr ngn posing cmtuh!haha

nie la pic yg bertanding...yaheeeii

pic nie disnap pas turun dr bas..tyme ne nk berarak smpena maulidur rasul awl thn nie..
muka2 nie pn mc fresh taw! biase awl pagi...haha..awl pagi da senyum..murah rezeki..hahax!!
kiut x kami...
hah smua pn da pose cumil..siap ngn pose "V"

3 org yg di tag :

aku taw korg de byk gmbr ngn pose V nie..sile la join k...

yg len nk join pn boleh aje....klik je kt baner d ats...
sekian caWciNci..

Popular posts from this blog

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan dibuk

Sejarah nahas yang terburuk di Sabah

I'M A SABAHAN  Nahas udara tidak kira melibatkan kapal terbang atau helikopter, sememangnya mahu dielakkan semua umat manusia, namun ia berlaku juga kerana pelbagai faktor seperti mekanikal, teknikal, cuaca, landasan, masalah pesawat dan kecuaian manusia. Berikut beberapa kejadian nahas udara terburuk yang pernah berlaku di bumi Sabah, sebagai iktibar dan pengajaran kepada semua. Marilah kita sama sama mendoakan semoga roh kesemua mangsa dalam nahas itu, diberkati dan ditempatkan di kalangan orang Soleh. Amin. Tun Fuad Stephens, Ketua Menteri Sabah yang terkorban dalam nahas udara 7 Jun 1976. Nahas itu menggemparkan Malaysia dan dunia. Ketua Menteri Sabah, Tun Mohd Fuad Stephens dan 10 yang lain termasuk menteri kabinet, terkorban apabila pesawat Nomad milik Sabah Air, terhempas kira kira 2 kilometer dari landasan Lapangan Terbang Kota Kinabalu. Kejadian berlaku ketika pesawat hendak mendarat di Kota Kinabalu dari Labuan. Saksi mendengar dentuman di

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 2

Hai.. Ok kali ni buat sambungan dari post yang lepas.. From the day we depart to Jeju from KL and the next action..  Beware of another long post here.. :) DAY 1 (16.12.2017) Actually aku dan akak aku, kami dah sampai KL 15 haribulan lagi, flight kami dari KK jam 5 petang but delayed for half an hour..lambatlah kami sampai KLIA2 almost 8 PM macam tulah.. Tapi dia sempat lagi gerak gi UKM hantar barang dan tinggal aku tersadai sorang2 sambil tunggu dia datang balik. Geng yang lain (kak Fa, Ejay dan Nasyat) dorang naik flight dari Kota Bharu sampai KLIA2 pun dalam jam 11PM .. terus je gerak jumpa dorang kat Starbucks (departure hall), sebab 1st jumpa kan..kita icebreaking je apa yang patut. Lebih kurang sejam lebih lepas tu akak aku sampai dengan Amie sekali (geng bawa Nasi Brahim) kitorang. briefing sikit pasal trip kitorang dan ready nak chek in + drop luggage.. nasib takde yang lebih kilo..ahaha our 1st group selfie (From left: Nasyat, aku, Amie (depan),