Skip to main content

~ contest gambar kenangan sekolah dulu2 ~

camat petang u olz...ngaaaaaaa... 

(entry kali nie mud ptg yew) ahaha..poyo*

smenjak akhir2 nie asyik ujan dowh..jd mud nk mgadap kmputer mmg tda mud..wawawaa
da nmanya ujan msty ar nk rehat2, lepak2 kt katil yg empuk + bntal busYuk..(korg ade kew??) :p

ok2 xnk mrepek yg bkn2 lg..act kann....
gatal ati nie nk join contest stlh di invite ole cik Q Q...my luvLy dalink..hehe
 




tgk tajuk pn cm best je kn.....

  MENGIMBAS KENANGAN

haha..ngam2 lg skg nie aku ngn kwn2 mnunggu mse je nk tgalkan skola...waaaaaaaa..
exam ktorang is over soon..xlme g (tggal mgu dpn jak)
pas ne da ada gelaran baru...lepasan PRA - u gtu...waaa! ttp bgga... 

MySpace



pic yg dipertandingkan..



cweet kn...ngaku cpt! haha..

pic nie kenangan msa majlis meraikan kami yg akn tamat psekolahan...
majlis graduasi (nmpk jg kt blkg tue) :p
sedey taw pas nie kmi smua akn bawa haluan msing2...
tp tu la hakikat yg aku & yg lain2 mst trima..huhu
jarang da nk nmpk muka2 yg poyo nie..haha
kdg2 ada yg nda ngam, nyakitkan ati tp muka2 nie la yg akn aku rindu
tak tipu!!

im gonna miss them soooooooooo mucch!!!
and our luvly skul SMK PUTATAN..

nk nanges da nie...huhuu MySpace

yg nk ikut kontest nie mai la...xyah segan2 nk tyg muka korg zmn2 skola...klik je kt bwh nie

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...