Skip to main content

19.12.2010 stoRy..

salam semua.....hari nie 19.12.1991 kan???
btul x??hehe maknanyee...
hari nie da genap 19tahun aku hidup di dunia nie....
alhamdulillah...msh diberi peluang utk bernafas...
stori tuk ari ne smpena hari aku da tua....
emm..hah!!da tua???tidaaakk..still muda lg..huhu
ari nie aku duk sorg2 je kt umah....sian kan???
bufday girl tp duk kt umah diam jd security...
tkut org nk merompak kt umah..haha


xla.....ekcely aku yg mls nk kuar...
tggu kkak blk dr pat kwn die....
then mlm kaka tb2 je ajak kuar...
ckp nk smbut bufday...wahh!!!
hepy siot....akhirnyeeee....xla jg keboringan bufday kali nie....




hmm....ingtkn kami berdua je nk smbut...
pas beli kek kaka suh ajak my fwen smbut sm2...
so pe lg ngn rse teruja msg smua kwn2 ajak kuar...haha (sbnrnya xsmua pn)
tggu respon...
last2 dua org je yg kuar then g ambik dorg...hampeh!!
haha..tp xpa..aku tetap rasa hepy..
1st tyme taw smbut kt luar ngn kwn2 skali....
(xsbr tgu rabu dpn...22.12.2010) nk smbut kali kedua lg...hihih




yeyeeye...ngn berat ati aku trima hakikat aku da semakin meningkat umur...
xley nk jd budak2 balek...(gaya je boleh)...
n aku nk ucap thanks sgt2 kat kakak aku tersyg...
nor azilawati ahmad..sbb da smbut aku...die yg blanje k..
xlupe tuk kwn2 aku bb n siena..thx a lot!!
adiah jan lupe bg k...ahahaha


jom lyn gmbr...



















Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...