anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Wednesday, July 27, 2011

kegilaan!

helo heloo...
new chapter begin!
ahaxs..!
mo stori ma kamurang
me sgt2 gila skrg...arrh!GILA??
nah!beginila nasib..haha
tp jgn slh phm dulu
bukan gila apanya..still normal lagi..
ni hah..skrg ne semakin addict dgn kasut @ shoes @ wedges @ sandal @ blablabla
ala..yg wanita2 di luar sana mesti setuju jg kan dgn me
dah namanya wanita gtu!
nda kan lari dr kegilaan nie
angguk pala klu setuju!hihi #@%#!

skrg ne bila la terpacak dpn lappy @ kmpter nda sah lau xsurvey2 kasut..
loiike it!
macam2 pesyen yg trendy, yg itu, yg ini
buat hati me makin gatal nak membeli
sbbnya dah tergoda apabila digoda..hahaha
ayat xble pakai!
tp yg sshnya aiissh...ne la klu jadi penganggur tegar di rumah
nada usin a.k.a no money..
aii na duit..come to plz!!!i luv u....i need u....

nak2 lg skg dah dekat nak menyambut hari besar..
mesti mau gaya jua kan..
kang mulih kampung nda jua yg becakap..
ada pun yg soksek2 ngumpat eh si anu bisai eh bajunya..
seliparnya adedeh heels berapa inchi kian..hahaha *ayat sejati*

klu ada duit mcm2 nak dibeli..
tp bg me shoes da 1st..aaarhhh...me da addict sgt dgn kasut skrg!!
korang yg bek ati jom sama2 dengki dgn me tgk kasut2 nie..


strappy peep toe wedge



suede lace-up oxford wedge















nak juga try heels..tau la agak jakun..tak pandai pakai..haha *gedik*






[TARGET]



 [TARGET]


















huwaaa....nak sangat!somebody................help!!!

I like you the best