Skip to main content

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST

another update..
dah lama tuan empunya blog tag me untuk contest nie
hehe baru terbuka hati nak join

syarat penyertaan :


cara dan syarat:
1. Pilih gambar favourite anda depan cermin, x kisah lah sendiri kah, ramai-ramai ka, dengan family ka, dengan buah hati ka. yang penting itu gambar menunjukkan yang kamu berada d hadapan cermin.
2. Pos satu entry dengan title ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST beserta banner di atas yang terus di link ke entry ini.
3. Terbuka kepada semua follower etong sahaja.
4. Tag 2 orang rakan untuk share contest ini.
5. Lengkapkan ayat ini "Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana ...... "
6. Selepas membuat entry khas ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST, sila comment entry ini dan letak link entry anda itu. kerana etong akan list peserta berdasarkan comment dan link yang tertera di komen box sahaja ok.
7. Etong akan pilih gambar berdasarkan keunikan gambar itu, kegembiraan yang terserlah di gambar itu dan juga berdasarkan ayat yang kamu sambung tu. jadi make sure ayat tu kamu sertakan dalam post kamu k.
8. Tarikh tamat entry ini ialah pada 4 August 2011. list peserta yang mengikuti contest ini etong akan buat seminggu selepas tarikh tamat tutup tu k. jadi kamu boleh cek nama kamu ada atau tidak. dan maklumkan etong jika kamu sudah membuat semua syarat tapi nama tidak disenaraikan. etong termiss mungkin.
9. Hadiah akan diberikan kepada 3 pemenang utama contest ini dan juga 5 hadiah saguhati kepada para pemenang yang bertuah.
10. Semoga berjaya dan jom bergambar depan cermin sekarang! :)


pic yang dipertaruhkan...
ding dong dang!

pic lama



lagi 1 


hah??baju kuning??
tidak!jangan salah faham..kami tidak menyokong perhimpunan bersih..
tu baju Pra-U kami la..hahaha

ayat baek punyaa

''Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana boleh berposing ala model..kami juga suka bergambar sebab nak tayangkan muka kami yang kiut miut untuk dilihat, yaheei....sekian.terima kasih.''


2 LUCKY ONES :




Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...