Skip to main content

FOTOBuk saya ^^

Assalam..
yeaah..like my title above

saya suda dapat photobook saya yg dihantar ke kedai gamabr sebelum ni..

The story begini
 masa beli kamera Mai November lepas kat koolstuf Plaza Low Yat
kedai tu ada buat promosi beli barang kat kedai dorang 
especially kamera akan dapat photobook secara percuma

Jadi mai antara lucky girl yg dapat promotion ni

beli kamera (dudu sekarang) dapat free gift memori kad la, tripod la..
nah pakej dgn photobook tu
tempoh untuk promosi ni 4 bulan ja

sebabkan mai sibuk, beli kamera dari bulan november lagi kan

hantar pi kedai tu balik untuk dicuci sehari sebelum tarikh promosi habis
4.11.2012 (beli), 3.02.2013 (hantar)
hahahahahaha
tapi nasib pekerja kat kedai tu baik hati masih terima lagi
kalau nak buat photobook ni..huhu harga mmg mahal
RM88 
O____________o

tapi lega dah..photobook dah selamat di tangan..yeyeee~~

ni lah antar gambar2 yg ada dlm photobook mai

 



I REALLY LOVE THE RESULT!!
^_____^


dan ini juga antara kegilaan saya sekarang
makin addict buat benda2 macam ni




|
|
|


yang ni buat masa kat airport masa BEAST datang Malaysia untuk GDA 2013
antara hadiah2 nak dibagi kat dorang
Konon nak bagi...sekali hampeh..tak sampai pun kat tangan dorang
=(




Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...