anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Tuesday, December 27, 2011

Wordless Wednesday - Derma Darah

yuhuu..i'm back again.
assalamualaikum..
hari yg indah, hari yg ceria hari nie..senyum selalu ya blogger sekalian


kali nie nak membebel pasal pe yg jadi hari nie atau sebentar td 
[sebelum blog di updet]


tadi pagi..budak2 rmh yg smgt bangun sbb kelas pagi
(disebabkan sy takde kelas dok baring2 je tgk gelagat mereka)
tiba-tibaaa...

beep..beep..1 message
ada sorg budak nie fon dye berbunyi..sorg budak lg tlg ar check msg beliau

anndd...mulalah kedengaran suara2 nyaring + bingit yg mngalahkan bunyi ayam berkokok pagi
sebabnyeer..hhmm duit PTPTN dorg dah masyyuuukk....
untunglah kaaan...dorg dah bole shuping2 beli itu ini... (dalam hati jeles) sbb duit PT xmsuk huhu


next!
masa dtg Unisel td terus g pejabat HEP sbb nak ambik jaket..
pakej pula tu dibagi lg kad kesihatan padahal dh dpt pun masa orentasi..
takpa rejeki kan..dpt 1 free 1 lagi
and..yg suka nya jaket yg sy dpt ngam2 cantik je bila dah disarung ke badan.
sbb test jaket kwn2 yg lain smua besar and nmpk tenggelam pula bila pakai
syukur la nak! ^__^


the other one.lepas dah dapt jaket g dewan pula
haaa nie yg sy sgt2 suka..
sbb sy nak derma darah!!
hooaayyeehh!!

dah lama tunggu peluang macam nie.skg dh ada pe lagi ambik la kesempatan.
hari tu masa balik Sabah msa jln2 g bandar ada juga kempen derma darah
tp disebabkan ada mslh2 tertentu sy tak dapt nak menderma

tapi..tapi..
sy dah selesai menderma..
Alhamdulillah..dh tunaikan tanggungjawab membantu yg memerlukan..hehe
agak ngantok juga la bila dah derma darah nie..
huhu..jd memandangkan kt libry skrg nak tido kejap la.. :)

bye yoom.!

p/s : ada pic yg menyusul..wait n see

I like you the best