anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Tuesday, August 2, 2011

selamat datang ramadhan al-mubarak

assalamualaikum..wah!macam dah lama tak updet..[padahal baru brapa hari ja]
hehe..tak terlambat lagi kan...
saye nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan..
alhamdulillah..bulan yg paling dinanti2 seluruh umat Islam menjelma lagi
syukur sangat umur masih panjang dan diberi kesempatan utk menunaikan ibadah puasa

saye juga nak mengambil kesempatan meminta maaf klu2 la kan korang ada terasa dgn entry2 sebelum nie
yg agak panas, terover, agak menyakitkan hati mana la tau kan kowt2 ada terkonek dgn korang
saye minta maaf ye..
sama-sama kita jalani ibadah dgn hati yg tenang, tingkatkan amal jariah di bulan yg mulia nie


dan saye juga nak minta maaf..
lepas nie dah agak slow, agak jarang nak berkongsi cerita baru..sbbnya dah takde cerita hihi
saye nak kurangkan aktiviti2 online dan jalanbelog nie..
nak konsentret puasa dgn khusyuk..kunun la kan...amin..
nak membizi kan diri membuat kuih raya..haha awal sangat!
tapi baju raya tak buat lagi..
jawabnya akan memborong la sambar ja mana yg lawa2...
haha...nak shoping last minit baru siuk..^^

okla...selamat berpuasa untuk semua..
rajin-rajinkan diri datang terawih ye......







p/s: syukur puasa masih sempurna...

I like you the best