anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Tuesday, August 16, 2011

sakit gigi..!!!homaigoood.......

assalamualaikum...
selamat berpuasa semua..hari nie dah hari yg ke 17 dlm bulan ramadhan
alhamdulillah..dah separuh bulan..tak terasa kan..

oklaa...maaf blog nie dah agak berhabuk berkadal dah sbb da jarang dikemaskini (ayat skema)

sebenarnye ada kisah sedih yg mai nak kongsi dgn warga blogger..


bila jejari mai yg comei2 ne mula menaip untuk entri terkini, dah masuk hari yg ke 3 mai SAKIT GIGI!!!!
HOMAIGOOOOD...sgt sakit tau!!!aduhai...nape la rasa sakit ne dtg time2 bln puasa pulak...
dah sah2 puasa takkan cukup..huhu (berita benar)
sgt seksa mai rasa..dah brapa hari mai tak sahur..asal je bangun nak hidang2 makanan untuk org rumah sahur..haah!saat tu jugak la rasa sakit tu mula menjalar...yg tak syoknye asal sakit mesti nak kene telan ubat tahan sakit...setakat ne dah hentam 4 biji ubat tahan sakit mai telan..mak aaiihh....!!dah tingtong pulak kepala mai lepas je makan..tapi sakit tak juga kurang..

bile tgk kat cermin pipi kat belah kiri dah semakin dan bertambah comel pulak..sbbnye dah makin chubby dgn bengkak...huhu...hari2 berjejeran air mata nie menahan sakit....huwaaaaa
sayang tau air mata...nak pegi cabut dlm keadaan yg skt membengkak mesti tak dapat punyerr...


spoil betul arr puasa kali nie...kesian kan..korang kesian tak dgn mai...???
hmm...setakat tu jela bebelan kali ne...nak smbung rehat balik...bila dah berdenyut rasa sakit nie macam nak hentak kepala kat dinding pun ada juga...tapi sabarkan jela hati...hmmm



p/s : korang pernah tak juga merasa dan ada pengalaman yg sama??
kongsi2 la dgn mai petua yg patut, pe yg nak di buat untuk hilangkan rasa sakit yg menguji kesabaran nie?
sharing is caring ba...huhu...ok papai...^^

I like you the best