anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Sunday, June 3, 2012

Ini Ujian. Allah sedang menguji saya dan keluarga.

Assalamualaikum wbt

Badan di SHAH ALAM
tapi hati dan fikiran melayang ke SABAH

itu yg saya alami skrg

Ya Allah..Kau uji kami sekeluarga


tadi pagi dapat SMS dari kakak membawa khabar 
rumah kat Sabah dimasuki perompak

sentap! Allahuakbar! 

Ujian..Uijan..jgn cepat melatah Mai..


banyak barang yang dibawa lari
Tab akak, hanphone, duit tunai (RM300), kad-kad bank


kejam sungguh kamu wahai perompak @ pencuri

rasanya rumah kami memang dah jadi sasaran orang-orang yg tak berguna ni


walaupun ada barang yg hilang tapi tetap bersyukur ALHAMDULILLAH
tak ada nyawa yg melayang
sebab waktu rompakan berlaku, kakak saya dan anaknya yg masih kecik tgh tido di ruang tamu
tapi sedikit terkejut bila kakak bgtau ada pisau yg tertinggal oleh perompak di sebelah beg tangan kakak


Subhanallah! 

syukur mereka selamat, maunya klu perompak menggila dgn pisau
tak tau pa yg akan jadi

syukur sgt..dan sekarang siasatan masih dijalankan 

berdasarkan cap jari pd pisau yg tetinggal



*saya masih dlm keadaan kacau sebab jauh dari family*

semangat saya dah DOWN skrg..

saya nak dekat dgn family saya :(




doakan kesejahteraan saya dan keluarga ya teman blogger..terima kasih





I like you the best