Skip to main content

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

assalamuaaikum..
im back again..
rindu x??
korang xrindu???
ermm...xpe2...
xrindu pn aku syg korg dear my follower...ngeh3


mase BW td melilau cari2 sumtink tetibe jumpe 1 kontest ne
about jumping high...
hehe...aku tergoda plak nk join..
korang nk join jg ke??
senang je..



nampak banner di ats??
cm best kn..hahah
ada syarat2 jg lau join...


1. Follow blog ungu ini supaya anda sentiasa update dengan perkembangan contest ini.
2. Buat satu entry yang bertajuk JUMPING HIGH PHOTO CONTEST.
3. Muat naik gambar yang mahu anda taruhkan dan ceritakan mengenai gambar itu.
4. Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.
5. Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii hehe.
6. Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :)
7. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahuu okay ;)

Mudah sajaa kan ? Marilah join ramai-ramai.
Hadiah menarik dari Singapura menanti anda semua ! ;D
Terima kasihh.

TARIKH TUTUP : 20MAC2011 (Ahad)


okla..aku da join benda nie so pic yg aku pertaruhkan....
tadaaaaaaa!!







pic nie diambil sewaktu aku dan kwn2 pra-u yg len mengikuti Pecutan Akhir STPM di Ranau..
best giler taw!nie adalah pic kngn kami beramai2 sblm exam sbnr bermula..
tp xsemua join jumping high nie...ada yg stay2 kiut dlm bas, p mkn...
jd muka2 yg ado nie la yg bertuah..haha

Jom join

QUE
BB
EJUM 
CYE

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...