Skip to main content

hari yg mengenyangkan..Alhamdulillah..

assalamualaikum...
sy kembali nk sedekah senyuman..hahaha
sesaje nk melawak disebabkan hati yg senang d hari yg tenang.wah!!
ayat superb..!!
ALHAMDULILLAH..
hati sy byk senang hari ne..
asyik dpt mkn free je..hehe
senyuman aku manis sgt kowt hari ne smpai asyik pt mkn free je

mcm tgh hari td mkn free by my mom..
ptg td pn dpt mkn free by my sis..
jln2 ndn dia p beli kek..pastu ngn bek atinya beliau membelanjakan diri ku di kadai mkn nah!
perut ku sgt2 gumbira sbb diisi dgn makanan..
then mlm pulak (td ye) jiran dpn rumah plak wat acara bakar2 (ala2 BBQ )gtu...
byk lg makanan terhidang...
jd merasa lg mkn free...ahaha...
sy sgt2 suka..

esok pn (05.02.2011) sepatutnya aku dpt gak merasa mkn free
sbbnya my bestie mis lobbiey mnjemput ank ahmad nie ke majlis kawen akaknye..
tp sygnye ku xdpt pn nk dtg..
sbb kt rumah pn ada wat knduri bg mkn free ngn org len..hahaX!
mengada2 je ayat..

sbg kesimpulannya...
hari nie sgt2 mengenyangkan tuk aku..Alhamdulillah syukur..

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...