anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Thursday, September 8, 2011

ku pinang kau dengan bismillah

assalamualaikum.
wah tajuk entry macam beesh saja..haha
sabo ye..jap lagi nak cite pe kaitan dgn tajuk di atas.

alhamdulillah..skg mood da bertambah okeh!
dah tak sedih2, sentap lagi .
dah boleh senyum2 gedik, ketawa ayu dan seumpamanya..

chill mayra..
kwn2 ko pegi jauh untuk blajar.
doakan je mereka2 berjaya (amin)

korang....jangan lupa aku taw bile dpt kwn baru nnt.. hehe

okla..berbalik kepada tajuk yg agak saspen..nyiahahaha
sebenarnya tu tajuk lagu je..
lagu baru Ungu dan Rossa..
baru je jmpa mse blogwalking td^^

jom layan..



Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah
Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan
Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)
Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah
Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah
= dah jatuh hati dgn lirik yg sgt best!!

I like you the best