anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

아름다운 친구

Sunday, March 27, 2011

hey you!

aneyong all

korang.......
saya nk bgtaw something nie
sebenarnyaaaaaa
saya sgt2 malu..
sangat dan sangat
sbbnya skrg saya terasa aura bunga2 yg berkembang mekar 
biase la kan dlm hati skrg dah ada taman..haha!

jujur tu yg saya rasa skrg..
lagi2 ble sy nmpk awak..
tp yg lucu nya saya nmpk awak kt fb je
bkn realiti..hehe
asal nampak awak online 
tbe2 je my heart beat fast!
wow..kuatnye aura awak
tp saya tetap takut nk tegur awak..
pe lagi nk bawa awk chat
berkali2 fikir patut tegur ke tak..
confius..............
kenape jd mcm tu ek??
pe makna semua tu?


yg saya tau awak da mula curi hati saya! 
tp xpatut...
awak tak bertanggungjawab pn..sbbnya awak xtaw langsung pe yg saya rasa..
haaaiih....
eotteohge??

I like you the best