Skip to main content

Award Azam Baru dr Umar by Dwaty




assalamualaikum semua...
sy cuba tersenyum biarpn msh dlm mood bersedih..uhuhuuu


http://www.emocutez.com

ini kerana sy tlh diberi award..
buka2 je blog tgk kt chat sy tlh di tag oleh .. cik dwaty
sbnrnya tuan pnya award yg asal nie ialah


yaheeeiiii..ini diaaaaa...


canti kan???
dan ada 1 soalan yg sgt2 wajib utk di jwb...haha nsb xbyk taw..
soalannnyaaaaaaaa.....


apakah azam lama anda yang anda masih ingat??


jap..nk fikir dulu..
fikir pnye fikir...dah perah otak smpai hmpir2 kering nie...
errmm...teringat plak yg azam prnh aku nk wat...
iaitu..nk bgtaw ke??
seganla...tp da soalan wajib msti jwb..
sbnrnyaa azam aku 2 ialah nk berjaya dlm kehidupan aku skrg..
dan xpasti lg aku tlh capai atau x..mgkin sdg menuju ke arah itu..


ada lg azam yg aku nk wat...hehe byk tp nk gtw ckit je..
nk sgt merasa mlancong ke KOREA...
wah!!tempat yg sgt2 aku teruja nk pegi...
tp lau ada rezeki kn nk juga menjejakkan kaki ke tanah Arab
nk egk Kaabah dpn2 mata..
mesti indah kan ciptaan Tuhan..
hmm...rasanya 2 la azam yg aku msh ingt dn mgharap tercapai..


dan 5 blogger yg bertuah aku nk tag








waahh....siap da homwok..hehe^^


Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...