Skip to main content

Semester Break...I'm coming home..KK here i come bebeh!

Hello..Assalamualaikum...

Alhamdulillah...semester 6 sudah selesai dan tamat dengan baik...Exam pun dah habis

hari terakhir di Shah Alam, sempat iftar bersama dengan 2 orang hamba Allah ni
 Faza dan Min
 thanks sebab ceriakan hari terakhir saya di shah alam..
walaupun tgh moody di tgh hari..hihi
sempat konon bergwiyomi..errkk tgk muka Min..
O__o

Sekarang masa untuk balik kampung.....mood raya diaktifkan..

ohoo..balik kampung.....ohohoooo balik kampung.. 
ececeeehh lagu raya Sudirman terus automatik play di otak..oohh betapa ku rindu kampung halaman
Serius rindu gila!!! hampir lapan bulan pula tak balik

Januari - Ogos.. Mana tak meroyan....errmm patut bulan Mei ada la balik...
tapi tu la ada problem...tunggu nak raya baru boleh balik...sedihnya jadi Mai..

Okay..tutup cerita sedih yg dah berakhir...sekarang ni tengah landing, stay kepenatan di KLIA

Meniti hari2 terakhir di negeri orang ni sambil....macam biasa la...KPOP malarr kan..hihi

tak dapat nak buka youtube, nak download...melayan video sendiri la jawabnya..
sambil perut ni pun dah mula memutarkan lagu2 lapar...minta diisi..dengan kepenatan yang teramat..
dpt coolblog @ yoyo sadap ni ging....huhu tia pa la...menunggu lagi 2-3 jam mau sahur...sabar dulu..

nampak tak gigih niat nak balik...ramai beg dibawa diangku bersama

 ada beg untu laptop (belakang sekali), beg kamera (wajib)
luggage besar (meriah dgn isi kuih2 raya kiriman org), dgn beg baju..


apa yang dibuat skrg ini la...BEAST..BEAST dan BEAST... 

penat sudah menaip...rehat dulu la..
tidur sambil duduk~~ pastikan jangan drooling ok mayra..nanti malu sendiri..hihi...chow bebeh..

Kota Kinabalu sudah melambai2 tunggu saya balik...muahahahahaha

selamat malam
*masa menaip entry ni jam laptop dah tepat pukul 1:00 pagi*

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...