Skip to main content

only two of us

hola..dan hola..
masa utk updet laju2..hehe
atas permintaan cik Ika sy a.k.a cik Mayra akan tunaikan juga hajat beliau
kikikih..

memandangkan sy suda balik menjejakkan kaki di bumi Sabah we decide to hang out
seriously sy sgt rindu Sabah tanah air tersintaaa..wakakaaka

taaapii...nak jmpa bdk2 yg len nda dpt..sy phm..durg bz
pa2 pun thx ma si macik! (gelaran baru ko kan mie) =D
sudi kluar ma sy

smpat jua mnghilangkan gian men bowling + tgk wyg + makan2 + gambar2 <--- sgt wajib! haha
nah pic2 yg ko mnta..

 da gorges one

 barat ba bola ani :)



 sy yg agak blur haha





 danger!!

 hiyaarh!campion ba si kwn..



 see that?? :p







 ini kad pelajar kami! sensor2..














  after watching twilight movies..suda kosong ini pwgm

sempat lg jejak kasih dgn cintami..

last pic= honours for her
thanks dalenk..^^



kepada anda dan anda..haha
sila tgk ye..klu tak nak bole je tekan tanda [X] atas plg hujung belah kanan arr..dipersilakan....kumawo

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...