Skip to main content

~makan tyMe~

salam kwn2..............weeeeeeeeeeeeeeee~~

shukeeee nyeeeer ary ne....
sbb byk my prend dtg p rumaaaaaa...ari ne aku wat upen haus g (tp juz tuk kwn2 skola aku)
siuk eh!!kcoh ruma ku ole durg...tubuh nganya 8 urg....adedeh suara............!!ribut sekampung...
tp aku enjoy ma durg...kmi mam nasi mingyak(lbh kurg la),ikan msk lomak,air buah n spesial nya..
yg d tgu2 ya ituu diaaaaaaaaaaaa...TOMYAM maliiiiiiiiiiiii...hihi...
2 la sbb utama invite durg dtg p ruma..
juz mau mam tomyam rmai2...act sdey jua sbb ada yg nda dtg even sda d jmput.....nda pa yg da dtg 2 pn aku hepy..hehe thx la tuk ayn(urg 1st dtg) hahaaa....to ad, wan, jum, liel, mie, kasmah n lastly asrie a.k.a gorong(liaw) sbb sdi jg korg dtg mengecohkan ruma aku...

mmg swit moment la....aku ska ninguk dorg epy ne..msing2 ngn gaya nya yg sndri...


ada yg mmbca surat kbr, tgk tv, sms, gayuuuuutt jak pn ada jua...(hahaaha sepa 2????) biar rhsia kunun...........

haha..tp aku enjoy sgt sbb ada gak org men keyboard juz mau isi msa lapang(sepa) alaaa c ad laaaaaaaaaa..

lg pn dy dtg p ruma pn blk2 tnya sla bnda alah 2....

yg len nda dtg 2 pa ble wat..........sorry la lau rsa nda d jmput
act ada jg da bgtaw awl2...aku tgu2 gak kmurang dtg......tp msing2 bz jua...d fhami kan.............nda d pksa dtg..tp len kali ada msa kta mkn g rmai2 d ruma aku yaaaaaaaaaa...best ne mkn rmai2...haha ntah brpa kali round sda durg mengaut tom yam 2...xkshla sbb aku mmg msk tuk durg...

thx a lot dear pren..................!!aku enjoy tul ma kmu smua^^


ne la muka2 yg sda kyg mkn ntha brapa round aku pn xtaw..













Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...