Skip to main content

3R mencari pengacara baru

Hai.. Salam Selasa semuanya..
Berjumpa lagi setelah seminggu senyap di sini
adakah anda sihat?

Sihat? Alhamdulillah..Mai pun sihat je walau bersin tak henti


Nampak tak tajuk kat atas?

 siapa yang pernah tengok rancangan tv 3R sebelum ni? tau kan?
Rancangan wanita yang sangat popular dulu di TV3
Dengan tagline Respek Relaks Respon


jeng..jeng..jeng..

program ni dah berhenti sebelum ni..

tapi ada berita baik untuk peminat setia, sebab 3R akan kembali bersiaran

Yeaahhh....suke tak?? 

Mai rasa happy sangat..sebab ni antara rancangan kesukaan masa zaman sekolah dulu
tak pernah tinggal tau nak tengok setiap minggu

Selalu bersiaran jam 7:30 malam, hari ahad di TV3

hah...masa tu la Mai dah terpacak depan tv nak tengok segmen
 dan topik yang menarik akan dikupas setiap episod

3Rgirls
Ingat lagi tak nama-nama pengacara ni?
^___^


Dan kali ni...berita baik lagi untuk wanita-ramaj yang berada di luar sana
program ni sekarang tengah mencari bakat baru untuk menjadi pengacara
bagi musim baru yang bakal comeback tak lama lagi??

web

Ada yang berminat? Nak mengasah bakat anda yang terpendam?
Syarat tak susah kalau berminat nak join
Pastikan anda tak malu bila berada di hadapan kamera, petah berbicara

dan.... yang penting yakin dengan diri sendiri.


tertarik? rasa nak mencuba? kalau nak tahu lebih lagi 
boleh rujuk kat web rasmi 3R ni




hos3r

Mungkin anda, atau juga mungkin saya?
Hehe..ye.. saya dah hantar permohonan untuk ujibakat dan Alhamdulillah terpilih untuk ujibakat

Tapi Mai dapat email dari pihak 3R ni mengatakan yang Mai boleh ujibakat dengan hantyar video kat mereka

Mungkin sebab Mai letak negeri masa isi permohonan hari tu kat Sabah
dan dorang pun ingat Mai memang tinggal di Sabah sebab tu suruh Mai hantar video

Mai pun ingat nak je buat macam tu. tapi alang2 dah kat sini, better Mai datang je tempat ujibakat tu
Boleh casting live kan..hehe lagipun Mai dah laam juga tak join mana2 audition

Seingat Mai sebelum sambung belajar dulu la.. tu pun join ujibakat AF
haha..muka tak malu kan? well, kalau rasa diri berbakat tak salah untuk mencuba kan

boleh timba pengalaman baru

Ni adalah lokasi ujibakat


Oh ya....minggu ni minggu terkahir ujibakat

Jadi mari kita join beramai-ramai
Tapi terbuka untuk wwanita yang berumur 21-26 tahun sahaja

Adik-adik yg bawah umur, minta maaf ye..cuba lain kali di masa akan datang..



oh tidak..mai dah cemas menunggu hari sabtu ni..
doakan mai dapat buat yang terbaik.
Insha Allah.

Terima kasih.

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...