Skip to main content

ada kuceng baru...hihi

assalamualaikum..
ne ceq nak habaq mai...
la nie ceq dah ado kuceng baru...lalalalaa
hihi...suke nye...
terubat juga sedih di hati nie..
sbbnye 2-3 hari yg lepas aku baru je kehilangan 2 ekor kuceng yg mati sbb sakit..
sedih taw...even kuceng tuh bkn asal dari rumah (abang i bek ati derma antar rumah) hahaha
tapi dua-dua aku syg...
tp dah ajal...yg sekor mati ari nie lusa nya si kwn yg sekor pulak mati..


tup-tup hari nie dtg pulak kuceng baru...
tetibe pulak tuh..tak tau datang dr mana..
ajaib!haha
nie dah kali ke -5 xsalah kuceng baru dtg pas slh satu kuceng di rumah mati...
hmm..petanda ape ek??
tapi alhamdulillah..bak kate org yg patah tumbah yg hilang ttp ada pengganti kan...

orang ckp la (bkn aku) sbnrnye xelok ambik gambar kuceng..takut mati
entah betol ke tak aku msh xsure
tp aku ambik juga gmbr kuceng baru tuh..hihi nakal kan!
yg syoknye my dad pulak yg terlebih excited...
jarang nak suka bile ada kuceng baru..haha
beliau pulak yg smgt memberi nama..
nak tau pe??nama kuceng baru kite si cumil..hihih...kiut sgtlah nama tuh!
pandai bapak i pilih ye..






haha..i taw quality pic xok..ampun ye...
xberani nak ambik gmbr byk-byk...
cukup nie je..ok papai...chow dulu

Popular posts from this blog

Be Strong Hyunseung

I CAN'T BEAR TO SEE HIS CRYING LIKE THIS I'M CRYING TOO!! I know it's not nice to report news of someone death http://www.kstar10.com/view.htm?idxno=2012092010232327364 http://enewsworld.mnet.com/enews/contents.asp?idx=15518 But, still..Be strong Hyunseung..for your mom and your younger sister B2UTY always with you.. I know you need a lot of time to heal :( Rest in peace Mr.Jang I have to remove the gifs before  (Hyunseung dance with his late father)  to respect and concern..I'm sorry guys

B2ST TO RELEASE OST FOR DRAMA "BIG"

GOOD NEWS FOR B2UTIES!! Ahead of their comeback, B2ST will be participating in the OST for KBS latest drama ‘Big’. B2ST will release their OST track titled “Hated Person” on the midnight of June 11th. “Hated Person” was produced by Sweetune, the composers behind KARA’s “Mister”, “Step” and INFINITE’s “Be Mine”. The song is described to be a refreshing combination of synth and guitar sounds perfectly fit for the bright atmosphere of ‘Big’. Sweetune said, “B2ST’s ‘Hated Person’ is a refreshing track that will be a perfect fit for the hot summer.” B2ST also stated, “We’re glad to show a new side of B2ST through a new song for the first time in a while. Please show your interest and support in the OST and for ‘Big’.” Do you excited? Let's have high five together! ^__^ I miss them soo much! Their voice will rockin my day again B2ST  ♥   B2UTY Let's wait and keep support Their comeback is around the corner^^ ...

Winter Trip Jeju Island, Korea: Part 1

Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2018, selamat tahun baru semua.  Banyak benda yang jadi dalam tahun 2017. Dari yang aku tak jangka, yang tak kesampaian, patah hati semualah. Yang paling tak sangka bila aku dapat juga curi masa untuk diri sendiri merawat hati yang terluka. chewwaaahh~ Kali ni nak share pasal trip musim sejuk aku dan geng travel si kakak ke Pulau Jeju sementara rasa teruja tu masih ada. Kitorang pun baru je balik tiga minggu yang lalu 16-19 Disember (semasa entri ni ditaip). Ceritanya, memang tak plan langsung nak keluar melancong untuk tahun 2017..sebab tahun ni merupakan starting point aku mula aktif dalam bidang fotografi secara serius. Banyak terlibat dalam ambil gambar job wedding, tunang, kenduri. Kembali aktif dengan kamera sebab masih belum dapat kerja yang tetap (hopefully soon to come). Dalam awal Oktober yang lalu, aku scroll timeline Facebook macam biasa, tuptup ternampak iklan dari page Air Asia mengkhabarkan yang route baru akan d...